0

اجرای ۷ طرح نوروزی توسط هلال‌احمر استان همدان 

اجرای ۷ طرح نوروزی توسط هلال‌احمر استان همدان 
بازدید 45

به گزارش خبرگزاری مهر، سیلوانا صلح میرزایی بیان کرد: با ابلاغ برنامه‌های طرح نوروزی در استان ۷ طرح مروجین سلامت، پایش و غربالگری سلامت، مرهم زائر، پویش بشردوستی، پویش هلال رحمت، نیابت و داوطلب یار امداد و نجات در ایام نوروز اجرا خواهد شد.
صلح میرزایی افزود: طرح پویش هلال رحمت با هدف حمایت از معیشت اقشار نیازمند آسیب پذیر و کمتر برخوردار جامعه و تأمین بخشی از اقلام اساسی و مواد غذایی مورد نیاز این خانوارها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان صورت می‌پذیرد که از ابتدای طرح تا کنون تعداد ۷۰۳ سبد توزیع شده است.
وی افزود: طرح مروجین سلامت که در چهارشنبه اخر سال با هدف کاهش مخاطرات چهارشنبه سوری و ارائه مشاوره و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان و توزیع بروشور و برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف با بهره مندی ۸۷۲۳ نفر صورت پذیرفت.
صلح میرزایی بیان کرد: اجرای طرح پویش بشردوستی با جمع آوری کمک‌های مردمی نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات که با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پزشکان و پی را پزشکان داوطلب در پایگاه‌های امداد و نجات جهت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی به صورت حضوری و غیر حضوری است.
وی ادامه داد: طرح مرهم زائر برای سومین سال متوالی اجرا می‌شود که از طریق فراخوان عمومی جمع آوری کمک‌های نقدی و دارویی عموم مردم و شرکت‌های دارویی برای زائرین حسینی صورت می‌پذیرد.
صلح میرزایی گفت: طرح نیابت که در آن داوطلبان علاقمند در ایام مختلف با مراجعه به سرای سالمندان و یا منازل شخصی به سالمندان نیازمند و آنانی که تنها زندگی می‌کنند و خانواده‌های معظم شهدا خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی ارائه می‌کنند که این طرح موجب شد تا سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در سال ۲۰۱۳ موفق به کسب جایزه توسعه داوطلبان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر شد.
وی اضافه کرد: پایان اجرای طرح پایش و غربالگری سلامت که با برپایی ایستگاه‌های پایش سلامت در جوار پایگاه‌های ثابت و سیار امداد و نجات و جوانان، کنترل فشار خون، قند خون و نیز نوار قلب و ضربان قلب از مسافرین انجام خواهد شد..

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *