0

اورژانس بیمارستان صیاد شیرازی گرگان با ۴۵ تخت افتتاح شد

اورژانس بیمارستان صیاد شیرازی گرگان با ۴۵ تخت افتتاح شد
بازدید 43

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روز از عید نوروز ۱۴۰۳ علی محمد زنگانه استاندار گلستان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان را افتتاح کردند
سعید گل فیروزی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اکنون بیمارستان صیاد شیرازی دارای ۱۳ سال قدمت است اما اورژانس این بیمارستان از استانداردهای لازم برخوردار نبود.
وی افزود: با توجه به اینکه بیماران خاص و عفونی در اورژانس بیمارستان بستری هستند از تهویه مناسب برخوردار نبود و امروز این مشکل بر طرف شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان گفت: علاوه توسعه بهسازی و استاندارد سازی، توسعه اورژانس را هم در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه حدود هزار و ۱۰۰ متر وسعت اورژانس صیاد شیرازی گرگان است، گفت: این اورژانس دارای ۴۵ تخت است که علاوه بر آن ۷ تخت در آسی یو مستقر است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *