0

پیک ورودی آب به سد کرخه نرسیده است

پیک ورودی آب به سد کرخه نرسیده است
بازدید 43

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدریان فر شامگاه امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال آبی گذشته ۹۸ درصد سدهای خوزستان آبگیری شدند که با توجه به خشکسالی در سال‌جاری در تابستان امسال در بخش کشاورزی، آشامیدنی، صنعت و محیط زیست با مشکل مواجه می‌شدیم.
وی افزود: با آبگیری که در سال گذشته انجام شد، توانستیم در ماه‌های قبل به گونه‌ای منابع آبی را مدیریت کنیم تا مشکلات در زمینه آب خوزستان به حداقل برسد.
صدریان فر ادامه داد: در بارش‌های اخیر و پس از هشدارهای سازمان هواشناسی کشور مبنی بر فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در خوزستان، مخازن سدهای استان به گونه‌ای مدیریت شده تا ظرفیت لازم برای ذخیره رحمت الهی ایجاد شود و بدون هیچ‌گونه مشکلی بارندگی را پشت سر گذاشتیم.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: در حوضه سد کرخه با توجه به طول حوضه، شرایط به گونه‌ای است که هنوز به پیک ورودی آب به مخزن سد نرسیده‌ایم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *