0

بیش از ۳۳ هزار تردد طی اولین روز بهار در گلستان رقم خورد

بیش از ۳۳ هزار تردد طی اولین روز بهار در گلستان رقم خورد
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در روز یکم فروردین ماه ۳۳ هزار و ۵۵۵ تردد ورودی و ۲۸ هزار و ۸۷۵ تردد خروجی در استان به ثبت رسید.
وی افزود: این ترددها از مجموع ۴۸۶ هزار و ۱۳۰ ترددی است که از ۴ محور ورودی و خروجی استان در روز یکم فروردین انجام شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، محورهای ورودی و خروجی استان را شامل شاهرود –گرگان (توسکستان)، گلوگاه-کردکوی، شاهرود –آزادشهر و تنگراه-سه راهی کلاله بیان کرد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تا پایان یکم فرودین ماه، میزان ترددهای ورودی و خروجی ثبت شده در این محورها ۴ میلیون و ۳۶ هزار و ۷۳ تردد بوده است.
مصدقی با بیان کاهش ۲۰ درصدی ترددهای ورودی به استان اظهار کرد: نرخ جریان تردد در استان ۴۴۴ بوده و سرعت متوسط هم ۷۷ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.
به گفته وی، پرترددترین محور هم محور گرگان- علی آباد است که اوج تردد در این محور در ساعات ۱۶ الی ۱۸ عصر انجام شد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در این مدت روزانه یکهزار و ۳۶ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شد و بیش از ۵ هزار سفر هم با حمل و نقل عمومی، انجام و حدود ۴۰ هزار مسافر نیز در استان جابه جا شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *