0

مراقب اپلیکیشن‌های جعلی مسیریاب باشید

مراقب اپلیکیشن‌های جعلی مسیریاب باشید
بازدید 42

سرهنگ رسول جلیلیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه مراقب اپلیکیشن‌های جعلی مسیریاب باشید، مطرح کرد: اپلیکیشن‌های موردنیاز خود را از مارکت های معتبر ایرانی دریافت کنید.
وی تاکید کرد: از دانلود برنامه‌هایی که در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف ارائه شده اند خودداری کنید و به هیچ عنوان از لینک‌های ارسالی برای دانلود نرم افزار استفاده نکنید.
رئیس پلیس فتای استان البرز بیان کرد: جهت رزرو هتل یا خرید بلیط برای مسافرت‌های نوروزی خود به هیچ عنوان فریب تبلیغات وسوسه انگیز در شبکه‌های اجتماعی را نخورید.
سرهنگ جلیلیان اظهار کرد: حتماً از طریق سایت‌های معتبر اقدام کنید تا بتوانید مسافرت خاطره انگیزی داشته باشید؛ رزرو هتل و خرید بلیط از طریق شبکه‌های اجتماعی راه مطمئنی نیست.
وی در پایان متذکر شد: در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و تهیه بلیط و رزرو هتل در شبکه‌های اجتماعی احتمال گرفتاری در دام مجرمان وجود دارد و ممکن است اطلاعات بانکی به سرقت برده شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *