0

انتخاب شعار سال نشان از دغدغه مقام معظم رهبری برای اقتصاد است

انتخاب شعار سال نشان از دغدغه مقام معظم رهبری برای اقتصاد است
بازدید 37

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی، سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهر مرزی؛ ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک سال جدید، یکی از موضوعات اساسی را انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری دانست و افزود: نزدیک ۱۰ سال تمام شعار سال، اقتصادی است و این موضوع حاکی از اهمیت و اولویت مسئله اقتصادی کشور بوده که مورد دغدغه جدی و اساسی مقام معظم رهبری است.
وی شعار سال را در واقع سیاست کلان کشور و نظام و دولت و مجلس دانست و ادامه داد: رفع موانع قوانین و مقررات دست و پاگیر و مقابله جدی با کارشکنی‌های اداری و اعمال معافیت‌های مالیاتی از جمله موانع جهش تولید و رشد تولید است که از مسئولان تقاضا داریم جهت تحقق حداکثری شعار سال نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.
امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه تورم و سختی معیشت مردم چالش اصلی نظام است و در صورت عدم توجه در دراز مدت به بحران و مشکل تبدیل خواهد شد، گفت: باید تمام توان کشور در راستای مشکل اقتصادی کشور باشد و در این زمینه اتاق فکر اقتصادی و تیم اقتصادی دولت باید بسیار جدی و حساس باشد.
حجت الاسلام عزیزی در ادامه ضمن اظهار گلایه از برخی ادارات شهرستان، خواستار تسویه بدهی‌های ادارات به شهرداری شد و گفت: از اعضای شورای شهر و شهردار تقاضا داریم در رسیدگی به مشکلات شهری و تسهیل رضایتمندی مردم در نزدیک‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را به عمل آورند.
وی جنایت‌های اخیر اسرائیل در غزه را بسیار فاجعه بار و غیر انسانی و وحشیانه توصیف کرده و از همکاری سیاستمداران جهان در این جنایات هولناک ابراز تأسف کرد و افزود: مردم غزه و فلسطین مظلوم‌ترین مردم تاریخ بشریت هستند و صبر و مقاومت آنان ستودنی است.
امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان ضمن گرامیداشت روز جهانی آب، از مسئولین استانی خواست، نسبت به بحران آینده جهان و ایران در بحث کم آبی تدابیر و برنامه‌ریزی لازم را به صورت بلند مدت داشته و از دست درازی استان آذربایجان شرقی نسبت به حق آبه مغان از رود ارس جلوگیری کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *