0

قلعه «فلک‌الافلاک» و آبشار «بیشه» در صدر بازدید گردشگران نوروزی

قلعه «فلک‌الافلاک» و آبشار «بیشه» در صدر بازدید گردشگران نوروزی
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور روز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا اول فروردین جاری بیش از ۴۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی لرستان بازدید کردند.
وی افزود: محوطه تاریخی گردشگری باغ «گلستان» و قلعه «فلک‌الافلاک»، آبشار «بیشه»، خانه‌های تاریخی استان در شهرهای مختلف، آثار تاریخی و آبشار «نوژیان»، در صدر این بازدیدها هستند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، اضافه کرد: باتوجه‌به اقدامات انجام شده و آمادگی استان برای حضور گردشگران، پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال گردشگران بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان بازدید کنند.
حسن‌پور، تصریح کرد: برای سهولت و دسترسی بیشتر گردشگران برای آشنایی با استان اپلیکیشن لرستان سفر طراحی و در دسترس عموم قرار گرفته و گردشگران می‌توانند علاوه بر آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری لرستان، برای تهیه بلیت اماکن تاریخی و موزه‌ها، از اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیت استفاده کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *