0

۴ میلیون گردشگر طی ۱۰ روز اخیر از اماکن گردشگری فارس دیدن کردند

۴ میلیون گردشگر طی ۱۰ روز اخیر از اماکن گردشگری فارس دیدن کردند
بازدید 39

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی ظهر شنبه چهارم فروردین با اعلام این خبر گفت: طی روزهای ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیون نفر از تمامی اماکن مذهبی، تاریخی، طبیعی و گردشگری این استان بازدید کرده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس خاطرنشان کرد: از این تعداد بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر، زائرین حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) و دیگر بقاع متبرکه استان فارس بودند.
ثابت اقلیدی گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده در این بازه زمانی بیش از ۴۷۴ هزار و ۱۵۲ نفر مسافر نوروزی و بازدیدکننده از اماکن تاریخی و گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان فارس بازدید کردند.
وی همچنین در خصوص اقامت و اسکان مسافران نوروزی نیز گفت: در مدت مذکور تعداد کل اقامت‌ها در این استان هم به بیش از ۶۸۲ هزار نفر شب رسیده و ۸ میلیون و ۸۲۶ هزار تعداد تردد جاده‌ای در فارس نیز ثبت‌شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *