0

لوح ثبت جهانی افطار در شهرهای هرمزگان رونمایی می‌شود

لوح ثبت جهانی افطار در شهرهای هرمزگان رونمایی می‌شود
بازدید 39

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محسنی گفت: با توجه به اینکه سال گذشته مراسم افطار به ثبت جهانی رسیده، مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی افطار در شهرهای بندرعباس، بستک، بندرلنگه و بندرکنگ انجام می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان افزود: برگزاری مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی افطار باهدف توجه به این رویداد دینی مذهبی جهان اسلام و هم توجه به فریضه دینی روزه و روزه‌داران انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در راستای تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن رویکرد پذیرایی و میزبانی این استان بر پایه مسائل دینی، باورها و اعتقادات است، اظهار کرد: خوشبختانه در استان هرمزگان با توجه به باورهای خاصی که دارند نگاه ویژه‌ای به این موضوع می‌شود.
محسنی تأکید کرد: بر همین اساس در بقاع، امامزاده‌ها، اماکن مذهبی و اماکن گردشگری سفره افطاری برای مسافران و گردشگران برپا می‌شود.دوشنبه ۶ فروردین ماه، مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی افطار در شهر بستک برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *