0

ورود بیش از ۵ میلیون زائر به استان خراسان رضوی

ورود بیش از ۵ میلیون زائر به استان خراسان رضوی
بازدید 38

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت چهارم فروردین ۱۴۰۳ مجموعاً پنج میلیون و ۸۴۶ هزار و ۱۲۵ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۱۹۴ هزار و ۴۷۱ نفر از طریق فرودگاه، ۳۵۷ هزار و ۶۰۵ نفر از طریق راه‌آهن، ۴۹۵ هزار و ۸۱۴ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۲۳۵ نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) سفر کرده‌اند.
وی به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند توصیه کرد: قبل از اینکه به سمت مشهد بیایند محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.
گنابادی نژاد گفت: هم‌چنین زائران و مسافران می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ واحد رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور تماس بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *