0

تقویت زیرساخت‌های ورزشی کردستان نیازمند ورود حامیان مالی است

تقویت زیرساخت‌های ورزشی کردستان نیازمند ورود حامیان مالی است
بازدید 33

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه یکشنبه در دیدار با جمعی از ورزشکاران و ورزشی نویسان کردستانی با بیان اینکه موضوع حمایت مالی از ورزش حرفه‌ای در کردستان تاکنون نهادینه نشده است، اظهار کرد: تلاش‌های امیدبخشی با مجموعه‌های صنعتی و معدنی کردستان صورت گرفته و امیدواریم که به صورت عملیاتی و جدی از ورزش استان حمایت کنند.
وی اعلام کرد: برخی از صنایع مطرح استان مثل مجموعه لاستیک بارز، حامیان ورزش استان در رشته‌های مختلف ورزشی هستند.
استاندار کردستان گفت کیژان مقصودی پدیده جوان دنیای وزنه‌برداری است و باید از این قهرمان حمایت شود، چون برای کردستان افتخارآفرین است.
زارعی کوشا تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای در استان را باید بیشتر حمایت کنیم، زیرا هزینه کردن در ورزش نوعی سرمایه‌گذاری مؤثر می‌دانیم.
وی یادآور شد: امسال کار متمرکزی در ورزش استان برای جذب حامیان مالی ورزشی انجام خواهیم داد و به حمایت از رشته‌های ورزشی استان می‌پردازیم.
وی اضافه کرد: برای تقویت ورزش کردستان در حوزه حمایت از قهرمانان و استعدادیابی باید تلاش مضاعف انجام شود.
گفتنی است؛ در این دیدار نوروزی حامد سهراب نژاد بازیکن نامدار بسکتبال و مربی فعلی تیم ملی نوجوانان، آرمان رحمانی بازیکن تیم ملی هندبال، چیا فوادی سردبیر فوتبالی، زانیار دلیری خبرنگار فوتبال ۳۶۰، محمد حسین رضایی گزارشگر شبکه ورزش و کیژان مقصودی عضو تیم ملی وزنه‌برداری بانوان حضور داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *