0

پایانه های مرزی آذربایجان غربی ساماندهی می شوند

پایانه های مرزی آذربایجان غربی ساماندهی می شوند
بازدید 42

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان روز یکشنبه در جلسه ساماندهی شورای مبادلات مرزی استان افزود: زیرساخت های پایانه ای و گمرکات استان به دلیل مرزی بودن و ارایه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران تقویت می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به تردد تعداد بسیاری از مسافران از مرز بازرگان در ایام عید نوروز، لازم است امکانات بهداشتی و نمازخانه در پایانه بازرگان توسعه یابد.
معتمدیان با تاکید بر توسعه زیرساخت های لازم در ایام پیک سفرها اظهار کرد: لازم است این موضوعات در طرح جامع تهیه شده برای این پایانه مرزی گنجانده شود.
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تقویت قرنطینه های دامی و نباتی در پایانه های مرزی اضافه کرد: نیروی کار و استانداردهای قرنطینه های دامی و نباتی همه نیازمند تقویت و ارتقا هستند.
معتمدیان با اشاره به شناسایی مشکلات در گمرکات اظهار کرد: لازم است خلأهای موجود شناسایی و در اسرع وقت رفع شوند.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: شرکت ها و دستگاه های خدمات رسان هم لازم است ۲۴ ساعته در این مکان ها برای ارایه خدمات مطلوب و به موقع حضور داشته باشند.
در این جلسه که به صورت وبینار با فرمانداران شهرهای مرزی استان از جمله ماکو، سردشت، پیرانشهر و اعضای شورا برگزار شد، ناظر گمرکات آذربایجان غربی به ارایه گزارشی از وضعیت پایانه مرزی بازرگان و مشکلات این مرز پرداخت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *