0

افزایش استقبال مسافران نوروزی از مراکز اسکان فرهنگیان در کردستان

افزایش استقبال مسافران نوروزی از مراکز اسکان فرهنگیان در کردستان
بازدید 39

هاشم ناظمی‌جلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال تعداد مسافران نوروزی که در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده‌اند بیش از مدت مشابه سال قبل است و این مهم بیانگر استقبال مهمانان نوروزی از مراکز اسکان آموزش و پرورش است.
وی اعلام کرد: از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۲ هزار و ۲۱۹ خانوار شامل یک‌هزار و ۵۶۵ خانوار فرهنگی به تعداد ۷ هزار و ۲۴۲ نفر، و ۶۵۴ خانوار غیرفرهنگی به تعداد ۲ هزار و ۹۴۷ نفر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر استان پذیرش شده و در مدارس کردستان اسکان یافته‌اند.
ناظمی جلال افزود: بر این اساس تا روز شنبه چهارم فردوین‌ماه، ۱۰ هزار و ۱۸۹ نفر در مدارس استان اقامت داشته‌اند.
وی به آمار دیگری در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۱۸ هزار و ۳۴۰ نفرروز رسیده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فعالیت داشته و پذیرای همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی در قالب ۷۹ مدرسه و ۶۱۹ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج خواهند بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *