0

۴۶ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

۴۶ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
بازدید 43

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح زندگی با آیه‌ها یکی از طرح‌های قرآنی ملی است که امسال به مناسبت ماه مبارک رمضان در کل کشور به اجرا درآمد.
وی افزود: در راستای برگزاری این طرح معنوی ۳۰ فراز از آیات کلام الهی انتخاب و برای تدبر در قرآن کریم روزانه تفسیر و به آنها پرداخته می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: براساس اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» با عنوان مسطورا مسابقات قرآنی نیز در سطح کشور طراحی شد که روزانه و از ابتدای ماه مبارک رمضان به اجرا درآمده است.
رازیانی بیان کرد: شرکت کنندگان برای مشارکت در این مسابقات قرآنی می‌توانند عدد ۱ را به ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند و در مسابقات کشوری این طرح قرآنی شرکت و از جوایز مسابقه که شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، لپ تاپ، گوشی موبایل و غیره است، بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه براساس اجرای این طرح مسابقه استانی نیز در کردستان طراحی و تدوین شده است، گفت: در این مسابقه استانی شرکت کنندگان باید روزانه پاسخ سوالات را به شماره ۳۰۰۰۱۹۸۸ ارسال و از جوایز نقدی این مسابقه بهره مند شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه استانی مسطورا می‌توانند روزانه با مراجعه به کانال نهضت با آدرس @nehzaat در پیام رسان ایتا، یا سایت خبرگزاری مهر کردستان و یا سایر فضاهای مجازی پرمخاطب شهرستان‌های استان کردستان در پیام رسان‌های داخلی و خارجی این سوالات را دریافت و پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی یاد شده ارسال کنند.
وی عنوان کرد: روزانه به پنج نفر از برگزیدگان مسابقه استانی ۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.
رازیانی اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۶ هزار نفر در مسابقه پیامکی طرح معنوی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کرده‌اند و گرچه این مسابقه به صورت استانی است اما شرکت کنندگانی از سایر استان‌های کشور از جمله اصفهان، یزد، مشهد، ایلام، کرمانشاه، زنجان، اراک و گیلان نیز در این مسابقه شرکت کرده‌اند و برگزیدگانی نیز از شرکت کنندگان این استان‌ها داشته‌ایم. وی اذعان کرد: علاوه بر مسابقه پیامکی افراد زیادی نیز از طریق سایت «زندگی با آیه‌ها»، سایت مسطورا و مسابقات تلویزیونی در این پویش قرآنی شرکت کرده‌اند که بیانگر جایگاه برنامه و طرح‌های قرآنی نزد مردم کردستان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *