0

همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند

همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در نشست با فرمانده و معاون نیروی انتظامی استان بوشهر با تبریک رتبه برتر نیروی انتظامی استان بوشهر در سطح ملی در بخش‌های مختلف اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهم و اثرگذاری در حوزه امنیت و آرامش مردم دارد و مورد احترام همگان قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هندسه حکمرانی و جامعه بدون برقراری امنیت را عقب‌مانده دانست و گفت: اگر امنیت در جامعه پایدار نباشد پیشرفت و توسعه جامعه امکان‌پذیر نیست که در این عرصه نقش نیروی انتظامی حائز اهمیت است.
امام جمعه بوشهر ایران اسلامی را از امن‌ترین کشورها دانست و با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر گفت: خدمات کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر قابل ستایش و تقدیر است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر حمایت از نیروی انتظامی را حمایت از امنیت دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی در ابعاد صف، ستاد و تجهیزات باید همواره تقویت شود.
وی با تأکید بر توجه به استفاده از فناوری‌های نوین و تجهیزات پیشرفت در عرصه‌های امنیتی اضافه کرد: باید سیستم پایش الکترونیک به شکل جامع ایجاد و تمام نقاط جغرافیایی استان به این سیستم مجهز شود.
آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر طراحی سیستم پایش الکترونیک، ادامه داد: باید تمام نهادهای مرتبط از منظر کشف و نظارت به سیستم پایش الکترونیک مجهز شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر استفاده و بهره جستن از هوش مصنوعی در عرصه شناسایی و کشف را یک ضرورت دانست و گفت: از فناوری نوین در اجرا مأموریت‌های نیروی انتظامی استفاده شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر پیشگیری از جرایم در جامعه را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در این عرصه موفق باشد اضافه کرد: باید همه دستگاه‌های ذیربط در عرصه پیشگیری از تخلف و جرایم تلاش کنند.
آیت الله صفایی بوشهری با تأکید بر تأسیس بسیج نیروی انتظامی برای اجرای مأموریت‌های این نیرو تصریح کرد: تقویت همیار پلیس در استان بوشهر یک ضرورت است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *