0

استان بوشهر در اغلب شاخص‌های اقتصادی رتبه اول تا پنجم را دارد

استان بوشهر در اغلب شاخص‌های اقتصادی رتبه اول تا پنجم را دارد
بازدید 43

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش جدی در این زمینه باید صورت گیرد و همه بخش‌ها پای کار باشند.
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در اغلب شاخص‌های اقتصادی رتبه نخست تا پنجم دارد خاطرنشان کرد: با تلاش همه مسؤولان استان شاهد دستیابی به اهداف مد نظر در عرصه تولید و اشتغال و مردمی‌سازی اقتصاد خواهیم بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: تعهد اشتغال استان در سال گذشته ۱۸ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی بود که اشتغال ۲۵ هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی سال گذشته ثبت شد و شاهد تحقق ۱۴۱ درصد تعهدات هستیم.
وی با اشاره به اختصاص هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با سود چهار درصد برای طرح‌های اشتغال‌زایی افزود: تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان از این اعتبارات با مشارکت دستگاه‌ها و بانک‌های ذیربط جذب و پرداخت شده است.
باستین ادامه داد: سال گذشته هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های متوسط و بزرگ استان اختصاص یافت که ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز در بانک‌ها برای پرداخت به جامعه هدف در مرحله کارشناسی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *