0

بازدید بیش از ۷۷ هزار گردشگر از مناطق گردشگری نائین

بازدید بیش از ۷۷ هزار گردشگر از مناطق گردشگری نائین
بازدید 38

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد اسکان شهرستان نائین در مجتمع آموزشی رفاهی شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد که این ستاد با ۱۳۰ کلاس در ۱۲ مدرسه و با ظرفیت بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در شرایط عادی پذیرای مسافران نوروزی است.
وی افزود: در شرایط بحران ظرفیت اسکان این ستاد به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد، شهرستان نائین در روزهای آغازین نوروز، پذیرای ۷۷ هزار و ۸۶ نفر از مسافران و گردشگران بوده است.
فرماندار شهرستان نائین تصریح کرد: در کنار ظرفیت‌های ستاد اسکان، اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و همچنین پارک‌ها و محوطه‌های باز در اقصی نقاط شهرستان نائین، ظرفیت اسکان این شهرستان را افزایش می‌دهد که تا کنون ۳۷ هزار و ۸۰۵ نفر در این شهرستان اسکان یافتند.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان نائین با وجود بیش از هزار اثر تاریخی و گردشگری، آداب و رسوم و غذاهای سنتی و قرارگیری در محور طریق الرضا (ع)، همه ساله مخصوصاً در ایام نوروز شاهد گردشگران بسیاری از داخل و خارج از کشور است.
به گزارش مهر، شهرستان نائین وسیع‌ترین شهرستان و یکی از غنی‌ترین شهرستان‌های استان اصفهان از لحاظ آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری است که حدود هزار و ۲۰۰ اثر تاریخی متنوع در این شهرستان شناسایی شده و از هر اثر تاریخی در کشور، یک نمونه از آن در نائین وجود دارد. تاکنون از میان آثار تاریخی شناسایی شده، حدود ۱۰۰ اثر در فهرست میراث ملی و جهانی ثبت شده است که هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *