0

فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود

فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زارعی صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندار دشتی، معاونین و بخشداران تابعه اظهار کرد: همه ما بدهکار مردم دشتی و تنگستان هستیم و مردم با مشارکت بالای در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه مردم پای کار نظام و انقلاب هستند، افزود: از دست اندرکاران برگزاری انتخابات که زمینه حضور پرشور مردم فراهم کردند تقدیر می‌شود.
زارعی با بیان اینکه از زحمات آقای کرمی بابت همه تلاش‌ها تقدیر می‌شود گفت: شهرستان دشتی تبدیل به فضای کار و همدلی می‌شود و با همت مجموعه اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشتی و تنگستان باید به کارگاه سازندگی تبدیل شوند.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال توسعه و کار و تلاش در حوزه دشتی و تنگستان و استان هستیم.
زارعی یادآور شد: مدیران محکم‌تر از گذشته کار و تلاش کنند و از استاندار بوشهر انتظار داریم اختیارات فرمانداران و بخشداران افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه به دنبال تزریق اعتبارات ملی هستیم، تصریح کرد: مسائل و مشکلات شهرستان احصا و با جدیت دنبال می‌کنیم.
منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیران اجازه ندهند کار مردم معطل بماند و تلاش می‌کنیم و فضای تعامل و همدلی در شهرستان تقویت شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *