0

30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است

30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
بازدید 37

بهزاد محمدی خلفلو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در دولت مردمی آیت الله رییسی جای جای استان اردبیل به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده و از شمال تا جنوب این استان ساخت و تکمیل واحدهای آموزشی در جریان است.
وی خاطرنشان کرد: امسال در دو نوبت تجهیزات آموزشگاهی و هنرستانی تهیه و توزیع شده که در مجموع ۴۱ میلیارد تومان برای خرید و تهیه این تجهیزات آموزشی و هنرستانی هزینه شد و در ابتدای سالتحصیلی و اسفندماه این امکانات و تجهیزات در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزان از این تجهیزات و امکانات به بهترین شکل استفاده کنند، افزود: وضعیت مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل در سال جاری اعم از تعهدات، میزان تحقق و سهم مشارکت های مردمی در فضاهای تحویلی سال گذشته مطلوب است و استان اردبیل به وجود خیرین مدرسه ساز ایثارگر به خود می بالد و همواره از چهره هایی همچون مرحوم علیپور در سطح ملی و حتی بین المللی به نیکی یاد می شود.
محمدی خلفلو ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد مدارس احداثی در استان اردبیل خیرساز است ما تلاش کردیم تا پروژه های نیمه تمام خیرساز را با تزریق اعتبارات دولتی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم و برای سال آینده نیز چنین هدفگذاری انجام شده تا با ارتقای مشارکت خیرین و احداث پروژه ها از محل مسئولیت اجتماعی نهادهای مختلف بتوانیم کمک کار نظام تعلیم و تربیت باشیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۷۳ پروژه خیرساز در سطح استان در حال اجراست و تعدادی از خیرین نیز در کنار ساخت مدرسه در مناطق پرتراکم دانش آموزی در خرید تجهیزات و امکانات آموزشی نیز آستین همت بالا زده اند تا بتوانند رضای الهی را کسب کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *