0

بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
بازدید 65

سید امیر تیمور موسویان در حاشیه جلسه تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه با اشاره به دومین جلسه در راستای استمرار و پایش بازار سطح استان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای تصمیم سازی در خصوص موضوعات تنظیم بازار با محوریت شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مرکز شهرستان با حضور فرمانداران برگزار شد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: نقایص و کسری‌های موجود در سطح شهرستان‌ها را چه از حیث بازرسی و نظارت‌ها و از چه حیث تأمین کالا در شبکه‌های توزیع بررسی خواهیم کرد.
موسویان اجرای طرح پایش بازار را از شانزدهم فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام و تاکید کرد: طی هفته‌های آینده هم بازار استان مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت و قیمت‌های باید مورد تأیید ستاد تنظیم بازار استان باشد.
موسویان با اشاره به اینکه رصد قیمت‌ها در مغازه‌ها و بازرسی‌ها انجام‌می شود، افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که منجر به ۴ هزار و ۳۳۵ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف گردید.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ارزش ریالی پرونده‌های متشکله تخلفات را ۲۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد.
موسویان همچنین تعداد پرونده‌های متشکله قاچاق کالا و ارز را ۱۰۶ مورد عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی پرونده‌های مربوطه قریب به ۵ میلیارد ریال بوده است.
موسویان تصریح کرد: واحدهای صنفی حقوق مصرف کنندگان را رعایت کرده و قیمت‌ها را بر روی کالا درج کنند.
وی با بیان اینکه فضا را برای سوءاستفاده کنندگان تأمین امنیت غذایی و قدرت خرید مردم، ناامن خواهیم کرد با درخواست از مردم تاکید کرد: از واحدهای صنفی که قیمت را بر روی کالا درج نکردند خرید انجام ندهند مراتب را با تلفن ۱۲۴ صمت و ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *