0

نگاه تحولی و جهشی به حوزه‌های مختلف لازمه تحقق شعار سال است

نگاه تحولی و جهشی به حوزه‌های مختلف لازمه تحقق شعار سال است
بازدید 35

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی، روز جمعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: مردم و مسئولان باید در سال جدید نگاه تحولی و جهشی به حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی داشته و از نگاه عادی به این امور خودداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه صرف داشتن نگاه تحولی و تغییر تفکر و نگرش در این زمینه کفایت نمی‌کند، اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز به حرکت‌های جهادی و شبانه روزی است.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر مردم، نگاه تحولی و حرکت‌های جهادی مسؤولان را ببینند آنها نیز در این مسیر گام برمی‌دارند.
رحمتی، ادامه داد: برای تحقق این موضوع، مسؤولان باید موانع پیش روی مردم را بردارند چراکه در زمان کنونی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی با موانع متعددی مواجه هستند.
وی با اشاره به اینکه اطاله امور در سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری از عوامل خستگی و پشیمانی مردم برای انجام کار اقتصادی است، یادآور شد: برای تحقق شعار امسال باید موانع حضور مردم در فعالیت اقتصادی و اطاله در این امور برطرف شود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اعتماد و اعتقاد بر حضور مردمی برای تحقق شعار امسال، گفت: با توجه به تکلیف شرعی و قانونی برای تحقق شعار امسال و مطالبات رهبری، مردم باید به صورت جدی به این امور ورود کنند.
رحمتی، با بیان اینکه اقتصاد چین از خانه‌ها شکوفا شد، افزود: در کشور ما نیز برای تحقق شعار امسال باید هر خانه به یک کارگاه و کارخانه تبدیل شود، رشد اقتصادی کشور باید از خانه‌ها شروع شود.
استاندار آذربایجان شرقی، انجام کار فرهنگی را از دیگر اقدامات ضروری برای رفع موانع حضور مردمی اعلام کرد و گفت: در این راستا باید اصحاب رسانه و جامعه روحانیت و افرادی که تریبون در اختیار دارند، نسبت به فرهنگ سازی در مقوله اقتصاد تلاش کنند.
رحمتی، با تاکید بر اینکه باید تولید، کار، ثروت و سرمایه گذاری و کارآفرینی باید به ارزش در جامعه تبدیل شود، ادامه داد: جامعه دانشگاهی ما به دنبال کار اداری کارمندی هستند و این موضوع فعالیت و رشد اقتصادی کشور را با چالش مواجه کرده است.
وی همچنین از اصحاب رسانه خواست تلاش کنند تا کار کردن و فعالیت اقتصادی در جامعه مقدس شمرده شود و روحیه کارآفرینی در جامعه جاری و ساری شود.
استاندار آذربایجان شرقی عدم استفاده از توان مردم و بخش خصوصی در عرصه اقتصادی را بزرگترین آسیب کشور دانست و گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردمی باید از این ظرفیت میلیونی مردم برای رونق و رشد اقتصادی کشور استفاده کرد.
رحمتی، افزود: باید با حضور مردم و بخش خصوصی، آسیب و نقطه صفر کشور برطرف شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *