0

مردم همواره کشور را از تهاجم‌های فرهنگی محافظت کردند

مردم همواره کشور را از تهاجم‌های فرهنگی محافظت کردند
بازدید 32

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان بیان کرد: ریزش و انحراف از مسیر اصلی و سیرت علوی از امام امام علی (ع) تاکنون وجود دارد و کارگزاران و مسؤولان باید مراقب باشند تا گرفتار این آفت نشوند.
خطیب جمعه آبادان از حضور کارگزاران کمیته امداد در مراسمات شب‌های قدر برای جمع‌آوری هدایای شهروندان خبر داد و افزود: روزه داران نهایت استفاده را در این شب ببرند و تعجیل در فرج امام زمان در صدر دعاهای خود باشد.
وی با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت و سیزده بدر گفت: شهروندان از آسیب زدن به طبیعت پرهیز کنند و مراقب باشند حرمت ماه رمضان و شهادت امام علی (ع) نگه داشته شود و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با کمک و همکاری نیروی انتظامی برای مقابله با روزه خواری حاضر خواهند بود.
حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به قرار داشتن در آستانه ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی گفت: دفاع مقدس و پای کار بودن مردم، محافظ این حکومت در برابر تهاجم‌های فرهنگی و تحریم‌های دشمن بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *