0

جابه‌جایی بیش از ۸۱ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل لرستان

جابه‌جایی بیش از ۸۱ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل لرستان
بازدید 36

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدی امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ۸۱ هزار و ۸۳۰ مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۷۸ هزار و ۳۶۹ مسافر ۴ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: این تعداد مسافر از طریق ۹ هزار و ۲۱۸ سفر با ناوگان عمومی و از مبدأ استان به مناطق مختلف جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد کاهش داشته است.
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: از این تعداد مسافر ۲۸ هزار و ۵۴ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۳۷ هزار و ۱۵۵ مسافر با ناوگان مینی‌بوس و ۱۶ هزار و ۶۲۱ مسافر با ناوگان سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند.
عبدی، افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان هستند و مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *