0

بازار ماهی فروشان گناوه در نوروز ۱۴۰۳

بازار ماهی فروشان گناوه در نوروز ۱۴۰۳
بازدید 30

دریافت
429 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بندر گناوه در استان بوشهر یکی از مهمترین بنادر در تجارت و دریانوردی و صید و صیادی و از بنادر گردشگر پذیر است و هر سال میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر از سراسر کشور است که برای گذران اوقات فراقت و تعطیلات و خرید و گردش به این استان سفر می‌کنند.
دریا نقش مهمی در زندگی و معیشت و فرهنگ مردم این دیار دارد و زندگی آنها با دریا و دریانوردی گره خورده است در عین حال یکی از مهمترین جاذبه‌ها در این بندر نیز دریا، تنوع آبزیان، سواحل زیبا است.
بندر گناوه دارای بزرگترین ناوگان شناورهای سنتی (چوبی) در بین بنادر کشور است و بازار ماهی فروشان این بندر، تنوع ماهی و بهره‌مندی از غذای های دریایی با توجه به موقعیت این بندر تجاری و گردشگری یکی از مهمترین جاذبه‌های آن است.
بازار ماهی فروشان بندر گناوه با توجه به کیفیت و تازه بودن انواع ماهی و میگوی دریایی همیشه خیل عظیمی از مسافران را به سمت خود می‌کشاندو افراد مختلف بومی و مسافران از مشتریان پر و پا قرص بازار ماهی فروشان این بندر هستند.
امسال نیز بازار ماهی فروشان گناوه با استقبال خوب گردشگران و مهمانان نوروزی مواجه است.
فیلم: عصمت اسماعیلی

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *