0

آزادی ۲۳۲ زندانی توسط ستاد دیه همدان

آزادی ۲۳۲ زندانی توسط ستاد دیه همدان
بازدید 36

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست هیأت امنای ستاد دیه استان گفت: نگاه انسانی، اعتقادی، دینی و ملی ما این است که تمام توانمان را برای آزادی افراد بدون تقصیر از زندان و گرفتاری در بند به کار بگیریم.
وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم که افراد خیّر در حوزه‌های مختلف، بیشتر برای کمک به آزادی زندانیان ترغیب شوند.
قاسمی‌فرزاد افزود: استفاده از پابندهای الکترونیکی برای زندانیان که یکی از اقدامات قانونی مؤثر و خوب است، باعث کاهش بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
وی اضافه کرد از زحمات اعضای محترم ستاد دیه که برای آزادی زندانیان بدون تقصیر تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.
استاندار همدان گفت: در این جلسه گزارشات خوبی ارائه شد که از آن جمله می‌توان به اعطای مرخصی به یک‌هزار و ۱۷۰ نفر واجد شرایط برای گذراندن ایام نوروز در کنار خانواده‌های خود اشاره کرد.
قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه، در سال گذشته ۸۴ درصد دادرسی‌هایی که نیاز به حضور زندانیان در دادگاه بوده، به صورت الکترونیکی و برخط از داخل زندان انجام شده است.
وی ادامه داد: برای یک زندانی که به دلیل جرایم مرتبط با موادمخدر محکوم به اعدام شده بود و پس از فرار از دست مأمورین، متنبه شده و مجدداً خود را معرفی نمود و اکنون ۱۹ جز قرآن را حفظ کرده، تقاضای تخفیف مجازات شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *