0

آموزش و پرورش با بصیرت دینی در کارهای خیر پیشقدم است

آموزش و پرورش با بصیرت دینی در کارهای خیر پیشقدم است
بازدید 32

به گزارش خبرنگار مهر، غفور حضوری بعدازظهر شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: دانش‌آموزان با بینش و بصیرت دینی و اعتقادی همواره در کارهای نیک و خداپسندانه پیشدم بوده و با همراهی اولیا و معلمان خود سعی کردند تا از هر فرصتی برای بسط و گسترش این فرهنگ خداپسندانه بهره بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد نهاد ارزشی و انقلابی است که جزو رویش‌های این نظام بوده و توانسته است در بحث یاری به نیازمندان و مستضعفان عملکردی شایسته و بی‌نظیر از خود به یادگار بگذارد.
معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همواره ارتباط تنگاتنگی با کمیته امداد داریم و معلمان و دانش‌آموزان جزو اقشار پیشرویی بودند که به تقویت و توسعه فرهنگ احسان و نیکی و کمک به مستمندان پیشرو و پیشتاز عمل کردند.
حضوری با اعلام آمادگی برای توزیع پاکت‌های جمع‌آوری فطریه در بین دانش‌آموزان و همراهی خانواده‌های آنها، بیان کرد: در کنار اهمیت روزه‌داری باید موضوع پرداخت زکات فطریه برای دانش‌آموزان تبیین و تشریح شود تا با استفاده از این اهرم تشویق و ترغیب، بتوانیم مساعدت و همراهی خانواده‌ها را در پرداخت زکات فطریه به عنوان واجب شرعی شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: به محض بازگشایی مدارس در سال جدید، با همکاری مدیران مدارس توزیع پاکت فطریه را در بین دانش‌آموزان و همکاران شاهد خواهیم بود تا مبالغ جمع‌آوری شده از محل زکات فطریه با اولویت برای تامین نیازمندی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌های آنها پرداخت شود.
معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تلاش بر این است تا با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مشخص بتوانیم فرهنگ احسان و خیرخواهی را در بین نسل آینده توسعه و ترویج دهیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *