0

زلزله مریوان هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت

زلزله مریوان هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت
بازدید 35

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل احمدی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران مریوان اظهار کرد: به محض وقوع زمین لرزه تمامی نیروهای امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمدند.
وی تصریح کرد: تاکنون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از سوی دستگاه‌های ذیربط و مردم گزارش نشده است و اکنون شهر آرام و شرایط عادی را سپری می‌کند.
فرماندار مریوان بیان کرد: دستگاه‌های امدادی نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت هرگونه اتفاق در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.
وی از همشهریان مریوانی خواست آرامش خود را حفظ کنند و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و به توصیه‌های ستاد بحران توجه نمایند.
مرکز لرزه‌نگاری کشور وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان این زمین لرزه را ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه و عمق آن را ۹ کیلومتری سطح زمین و در نزدیکی شهر چناره شهرستان مریوان ثبت کرده است.
مرکز لرزه‌نگاری کشور، موقعیت این زمین‌لرزه را عرض جغرافیایی ۳۵.۶۰۵ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۴۶.۲۹۵ درجه شرقی در شهر چناره اعلام کرد.
این زلزله در ۱۴ کیلومتری شهر مریوان و به کانونی شهر چناره به وقوع پیوست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *