0

بناهای تاریخی اصفهان ۱۳ فروردین تعطیل است

بناهای تاریخی اصفهان ۱۳ فروردین تعطیل است
بازدید 33

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا محققیان اظهار کرد: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد استقبال گردشگران از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان بودیم.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به‌قرار گرفتن در شب‌های قدر و انجام امور معنوی مربوط به این شب‌های عزیز در برخی جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام شب‌های قدر برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در حال برگزاری است.
وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های اتخاذشده در روز سیزدهم فروردین و هم‌زمان با ایام شهادت امیر مؤمنان (ع) بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان تعطیل است. بااین‌حال گردشگرانی که در اصفهان حضور دارند می‌توانند از محور گردشگری زاینده‌رود و پل‌های تاریخی و همچنین مجموعه جهانی میدان امام (ره) بازدید به عمل آوردند.
محققیان تصریح کرد: در روز سیزدهم فروردین و هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در برخی بناهای مذهبی و تاریخی اصفهان همچون مسجد جامع عتیق آئین‌های سوگواری و مذهبی سنتی برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *