0

امام علی(ع) اسوه ایمان و جوانمردی است

امام علی(ع) اسوه ایمان و جوانمردی است
بازدید 60

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده با صدور پیامی ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: امام علی علیه السلام، اسوه ایمان و جوانمردی است و تبیین ابعاد مختلف شخصیت این امام عظیم الشان، لازم و ضروری است.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: حضرت علی در تمام عرصه‌ها الگو و نمونه بود و علاوه بر حکومت داری و رسیدگی به ایتام و نیازمندان، در جنگ و مبارزه با کفار و مشرکان نیز زبانزد بود و با نگارش نهج‌البلاغه، اوج فصاحت و بلاغت را نشان داد.
محمدی زاده تصریح کرد: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و روزه دار استان بوشهر، ایام شهادت مولی الموحدین حضرت امام علی علیه السلام‌را تسلیت گفته و امیدوارم رهروان شایسته‌ای برای آن امام همام باشیم.
استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم بهره‌گیری معنوی از لیالی قدر اضافه کرد: بجا آوردن اعمال شب‌های قدر و تقویت معنویت در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و امیدوارم بهره کافی و وافی را از فضیلت این ایام ببریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *