0

کشف بیش از ۵۰۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان

کشف بیش از ۵۰۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان
بازدید 32

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور قلمداد و اظهار کرد: فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نوروزی قرارگاه امین که به مدت ۶ روز توسط پلیس امنیت اقتصادی گیلان در سطح استان اجرا شد، افزود: در این راستا با اقدامات صورت گرفته، ۱۳ هزار و ۸۷۲ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۳۲۶ هزار و ۷۲۰ نخ سیگار، ۲ هزار و ۳۵۷ قطعه لوازم یدکی خودرو، هزار و ۱۸۴ دستگاه لوازم خانگی، ۳۷۶ هزار و ۶۲۱ عدد انواع دارو و ۳ هزار و ۹۱۵ ثوب پوشاک قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف ۵۸ دستگاه خودرو و معرفی ۱۲۸ نفر در این خصوص با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق را ۵۰۶ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال برآورد کردند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان با اعلام اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، تصریح کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *