0

مشارکت۴۰۰۰جهادگر در اردوهای جهادی نوروزی آذربایجان غربی

مشارکت۴۰۰۰جهادگر در اردوهای جهادی نوروزی آذربایجان غربی
بازدید 35

سرهنگ علی حیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر از اجرای طرح اردوهای جهادی در استان طی نوروز امسال خبر داد و افزود: این طرح از اول اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه سال جاری اجرا می‌شود و تاکنون چهار هزار جهادگر در این طرح مشارکت کردند.
وی با بیان اینکه این جهادگران در قالب ۴۰۰ گروه جهادی در طرح نوروزی فعالیت دارند، افزود: در حاشیه این اردوها، طرح سفیران قرآنی با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و برگزاری محافل قرآنی و ختم قرآن کریم اجرا می‌شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی افزود: پویش خانه دوست کجاست از دیگر برنامه‌های جهادگران است که در کنار ساخت و مرمت خانه محرومان، اقدام به تهیه و توزیع افطاری ساده در این مناطق می‌کنند.
سرهنگ حیرانی از اجرای طرح بزرگ جهاد آبرسانی به ۳۷۹ روستا به همت بسیج سازندگی استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی هم خبر داد و گفت: این طرح‌ها با هدف تأمین آب آشامیدنی در ۳۷۹ روستای استان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا هستند.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه و آسفالت راه‌های روستایی در استان به همت بسیجیان، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان آسفالت و توسعه ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های مناطق محروم روستایی را در دست اجرا دارد که این طرح‌ها هم در مراحل پایانی تکمیل قرار دارند.
سرهنگ حیرانی افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از هزار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل محرومیت‌زدایی هزینه می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *