0

آمادگی اداره راهداری گچسر برای بازگشت مسافران نوروزی

آمادگی اداره راهداری گچسر برای بازگشت مسافران نوروزی
بازدید 37

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیپور مطرح کرد: طرح ویژه نوروزی راهداری از ۲۴ اسفند سال گذشته در محور کرج – چالوس آغاز شد تا امنیت جاده‌ای مسافران نوروزی تأمین شود. در این طرح همه امکانات اداره راهداری گچسر در آماده‌باش کامل بوده تا در صورت بروز مشکل عوامل راهداری در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل در جاده یا رفع انسدادهای مقطعی اقدام کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر بیان کرد: با توجه به افزایش میزان تردد خودروها در محورهای مواصلاتی در روز طبیعت و بازگشت مسافران نوروزی، این اداره با استفاده از تمامی امکانات و در قالب گشت‌های راهداری با حضور در مناطق مختلف محور کرج – چالوس، نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام می‌کند.
وی با بیان اینکه باتوجه به وضعیت آب و هوایی محور و بارش برف تا ۶ فروردین در کنار راهداری نوروزی، نیروها برای انجام عملیات راهداری زمستانی نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند و با اشاره به وضعیت تردد در محور کرج-چالوس گفت: در حال حاضر مسیر از تونل شماره یک تا ابتدای محور و از سیاه بیشه به سمت آزادراه تهران- شمال یک طرفه و از کندوان تا تونل شماره یک مسیر همچنان دو طرفه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *