0

تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ۱۱.۵ میلون تردد گذشت

تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ۱۱.۵ میلون تردد گذشت
بازدید 38

سید شهرام کهریزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۲ فروردین ۱۱ میلیون ۵۵۸ هزار تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.
وی افزود: از این تعداد بیش از ۱۰ میلیون و۲۷۸ هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و یک میلیون و ۲۸۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: پرترددترین محور استان محور بیستون به کرمانشاه با ثبت بیش از ۶۰۰ هزار و کمترین تردد نیز در جاده دوم محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب به میزان ۲ هزار و ۲۶۴ تردد بوده است.
وی درباره جابجایی مسافر از آغاز طرح نوروزی گفت: ۱۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳ درصدی دارد.
کهریزی در پایان افزود: تداوم طرح نوروزی راهداری تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه دارد، که نیروهای راهداری و گشت‌های راهداری در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، راهدارخانه‌ها و… در آماده باش کامل هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *