0

بزرگترین پروژه عمرانی و فرهنگی کلانشهر تبریز در آستانه افتتاح است

بزرگترین پروژه عمرانی و فرهنگی کلانشهر تبریز در آستانه افتتاح است
بازدید 38

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ تبریز در حاشیه بازدید سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از روند احداث این پروژه از پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه خبر داد. علی‌پور زنوزی گفت: این مرکز فرهنگی که برای استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ احداث شده در حال تکمیل فعالیت‌های داخلی پروژه است.
شهردار منطقه ۲، فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس و رسانه رجایی شهر را در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر برای تجمیع فعالیت‌های اصحاب رسانه و نمایشگاه دائمی مطبوعات برشمرد.
وی گفت: پروژه پردیس و رسانه به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی و فرهنگی کلانشهر تبریز بعد از تلاش چند ماهه و شبانه روزی عوامل فنی و عمرانی، بزودی افتتاح خواهد شد.
علی پور زنوزی افزود: این پروژه که به کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ تبریز در شش طبقه سازه‌ای با زیربنای هشت هزار متر مربع، در محله رجایی‌شهر در حال تکمیل است، با تدابیر خاص و فعالیت همزمان در چند جبهه کاری با کاربری ورزشی، کافی‌شاپ، پاتوق اهالی رسانه و آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۵۰ نفر در آستانه افتتاح قرار گرفته و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *