0

استان بوشهر میزبان ۵ میلیون و ۶۹۸ هزار مسافر نوروزی شد

استان بوشهر میزبان ۵ میلیون و ۶۹۸ هزار مسافر نوروزی شد
بازدید 36

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی منش عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نوروز پذیرای پنج میلیون و ۶۹۸ هزار مسافر و گردشگر در استان بودیم که بیشترین شمار مسافران به ترتیب مربوط به گناوه، بوشهر، دیلم، عسلویه و تنگستان بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: با تمهیدات دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان و ظرفیت‌های اقامتی که بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس، بیش از ۱۵۶ سالن ورزشی برای مواقع اضطراری، ۳۵ مسجد و بقاع متبرکه، بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ تخت اقامتی در بخش خصوصی، شماری خانه مبله و خانه مسافر بود تلاش کردیم تا مسافران و گردشگران در ایام نوروز سفر خوبی را در استان بوشهر تجربه کنند.
وی اضافه کرد: ۲۵ لنج و شناور تفریحی، و شماری قایق نیز پیش بینی و مهیا شده بود که ۴۰۰ هزار گردشگر و مسافر از این ظرفیت دریایی استفاده کردند.
وی گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در این ایام از اماکن تاریخی، محوطه‌ها، بافت‌های تاریخی و سایر فضای تاریخی بوشهر استفاده کردند. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر بیان داشت: در طرح نوروزی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی استان بهره بردند.
وی ادامه داد: ۴۵ ایستگاه فرهنگی، توسط دستگاه‌های فرهنگی، سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی آماده شد و ۱۳ ایستگاه و اقامتگاه هم اداره کل میراث فرهنگی در نوار ساحلی استان آماده کرده بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *