0

مردم روز قدس انسجام ملت بزرگ ایران را به نمایش می گذارند

مردم روز قدس انسجام ملت بزرگ ایران را به نمایش می گذارند
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس که با حضور حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهریار و اعضای جلسه در دفتر امام جمعه برگزار شد، طی سخنانی ضمن محکومیت حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران و شهادت تعدادی از سرداران و مستشاران و جنایات اسرائیل علیه مردم غزه گفت: حضور پر شور اقشار مختلف مردم شهریار در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ کوبنده ای به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.
فرماندار شهریار با تاکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس اعتراض و ابراز انزجار از ظلم و ستمی است که دهه‌ها توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی بر ملت مظلوم فلسطین و غزه تحمیل شده است.
وی راهپیمایی امسال را متفاوت‌تر از سال‌های قبل دانست و ادامه داد: امسال به دلیل جنایت‌های وحشتناک رژیم کودک کش صهیونیستی و به شهادت رسانیدن مستشاران نظامی ایران در دمشق برگزاری راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
فاتحی نژاد اضافه کرد: مردم در هر زمانی که وارد میدان و صحنه شدند باعث سربلندی و پیشرفت کشور شده و مطمئناً در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران را به نمایش خواهند گذاشت.
شایان ذکر است راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال‌جاری مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰ صبح از مسیر ابتدای خیابان ولیعصر (ع) به سمت مصلای بزرگ شهریار برگزار و با قرائت قطعنامه، سخنرانی و اقامه نماز پرشکوه جمعه خاتمه خواهد یافت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *