0

بازدید بیش از یک میلیون گردشگر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان

بازدید بیش از یک میلیون گردشگر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان
بازدید 35

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در نوروز امسال و در بازه زمانی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین جاری یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۱۳ نفر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کرده‌اند.
وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۶۸ هزار و ۲۵ نفر از جاذبه‌های تاریخی، ۹۸ هزار و ۲۸۰ نفر از جاذبه‌های دست‌ساز و هزار و ۳۲۴ نفر از جاذبه‌های تفریحی بازدید کرده‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همچنین از این تعداد ۶۶۳ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۹۵ هزار و ۳۵۲ نفر از جاذبه‌های مذهبی استان بازدید کردند.
حسن‌پور با اشاره به استقبال خوب گردشگران و مسافران نوروزی از موزه‌های استان در مدت یاد شده نیز، گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۱۱۴ هزار و ۳۷۷ نفر از موزه‌های استان شامل قلعه فلک‌الافلاک و موزه‌های بروجرد، نورآباد، کوهدشت و الیگودرز بازدید کرده‌اند.
وی افزود: همچنین در مدت یاد شده و از مجموع آمار بالا، ۱۰۳ هزار و ۴۵۸ گردشگر و مسافر نوروزی از قلعه فلک‌الافلاک بازدید کرده که باتوجه‌به استقبال خوب گردشگران، در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین این اثر تاریخی در میان پنج اثر پربازدید کشور قرار گرفته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *