0

تهرانی ها روز قدس انزجار از صهیونیست ها را فریاد می زنند

تهرانی ها روز قدس انزجار از صهیونیست ها را فریاد می زنند
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز جهانی قدس در سال جاری با جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها مقارن شده است، گفت: امروز صهیونیست‌ها سرپنجه‌های خونین خود را به دنیا نشان داده اند و با کودک کشی، مادرکشی و انسان کشی تلاش می‌کنند، که وجود نحس خود را به دنیا اثبات کنند.
وی ادامه داد: متأسفانه حامیان این جنایات وحشیانه نیز ابایی از حمایت آشکار از این جنایات ندارند.
استاندار تهران گفت: امسال در روز جهانی قدس شاهد عدم حضور شهید سردار «محمد زاهدی»، شهید سردار «محمدهادی حاجی رحیمی»، شهید سردار «حسین امیرالله» و تنی چند از مستشاران عزیز و شهید ایرانی حاضر در سوریه هستیم، که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در سرزمین‌هایی فراتر از ایران اسلامی تلاش کردند و دل در گرو آزادی فلسطین داشتند.
وی با بیان اینکه امسال همه ما با حضور پرشور خود در راهپیمائی روز جهانی قدس از رژیم غاصب صهیونیست ابراز انزجار خواهیم کرد، گفت: باید اثبات کنیم، جهان اسلام در کنار هم است و با آگاهی و بصیرت لازم برای آزادی انسان‌ها تلاش خواهد کرد و شروع این کار نیز از بین بردن رژیم غاصب اسرائیل است.
نماینده عالی دولت در استان تهران خطاب به حامیان رژیم اشغالگر قدس گفت: بدانید، اکنون زمان سقوط و از بین رفتن این رژیم غاصب فرا رسیده است و به زودی شاهد آزادی سرزمین فلسطین خواهیم بود و فلسطینیان خواهند توانست، در سرزمین مادری خود مستقر شده و شرافتمندانه به زندگی بپردازند.
فخاری گفت: آزادیخواهان دنیا از هیچ چیز برای دفاع از شرافت مردم فلسطین دریغ نخواهند کرد و آن روز دیر نخواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *