0

بیش از ۷۴ هزار مسافر نوروری با قطار اصفهان جابه‌جا شدند

بیش از ۷۴ هزار مسافر نوروری با قطار اصفهان جابه‌جا شدند
بازدید 34

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کحال‌زاده اظهار داشت: حوزه حمل و نقل ریلی استان از پیش از آغاز طرح نوروزی، اقدامات مؤثری را جهت استقبال و بدرقه مسافران پیش‌بینی، برنامه ریزی و اجرایی کرد.
وی خاطرنشان کرد: مطابق با آخرین آمار به‌دست آمده از ۲۳ اسفندماه سال گذشته تا روز ۱۱ فروردین ماه سال جاری تعداد بیش از ۷۴ هزار مسافر نوروزی ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان را برای سفر انتخاب کردند.
رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: از این تعداد افزون بر ۳۶ هزار مسافر وارد اصفهان شدند و بالغ بر ۳۷ هزار مسافر با استفاده از حمل و نقل ریلی از استان اصفهان به مقصد استان‌های دیگر سفر کرده‌اند.
وی اضافه کرد: در طرح نوروزی و بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۲ تعداد مسافران نوروزی که ناوگان حمل و نقل ریلی را برای سفر انتخاب کردند بیش از ۷۷ هزار نفر بوده است که از این تعداد افزون بر ۳۸ هزار مسافر ورودی و بالغ بر ۳۸ هزار نیز مسافر خروجی بودند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *