0

۵ هزار مسافر نوروزی در میامی اسکان یافتند

۵ هزار مسافر نوروزی در میامی اسکان یافتند
بازدید 46

به گزارش خبرنگار مهر، مجید قنبریان ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در آموزش و پرورش میامی با اشاره به آمار اسکان نوروزی در این شهرستان بیان کرد: چهار هزار و ۷۰۸ مسافر از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در مدارس و اقامتگاه‌های خانه معلم میامی اسکان یافتند.
وی افزود: از این تعداد ۶۴۰ خانوار فرهنگی با ۳ هزار و ۲۰۶ نفر، ۲۸۰ خانوار کارکنان دولت با یکهزار و ۳۰۳ نفر و ۲۰ خانوار آزاد یا ۹۹ نفر اسکان و خدمات رسانی انجام پذیرفت.
رئیس آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۳ کلاس با ظرفیت هر شب ۸۵۰ نفر مسافر برای اسکان میهمانان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود، تاکید کرد: استقبال مسافران نوروزی و زائران رضوی از اماکن اسکان نوروزی میامی چشم گیر بوده است.
قنبریان همچنین افزود: ۲۸ نفر از عوامل اجرایی، ستادی و خدماتی در ستاد اسکان آموزش و پرورش میامی مشغول به خدمات رسانی هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *