0

حفظ آرمان فلسطین محور جبهه مقاومت است

حفظ آرمان فلسطین محور جبهه مقاومت است
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، ماجد غماس ابوعارف عصر چهارشنبه در یادواره شهدای مظلوم غزه در سالن سلمان ساوجی ساوه، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و سقوط رژیم بعث عراق نقطه عطف تشکیل جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و شکوفایی همراهی مردم عراق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
وی افزود: رژیم صهیونیستی سعی کرده جنایت‌های خود را با داستان‌های دروغینی همچون شعار نیل تا فرات، جعل تاریخ و انگیزه‌های عقیدتی علیه مردم مظلوم فلسطین اجرا کند.
نماینده مجلس اعلای عراق در ایران افزود: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت چند نفر از مستشاران نظامی ایران نشان از سردرگمی و شکست رژیم صهیونیستی بوده و انتظار می‌رود مقاومت تا رسیدن به پیروزی نهایی تداوم داشته باشد.
غماس افزود: نواز غزه یک منطقه راهبردی بوده به همین دلیل رژیم صهیونیستی می‌خواهد برای دستیابی به اهداف توسعه طلبی خود این نوار خالی از هر گونه سکونت باشد و هیچ مقاومتی از سوی مردم فلسطین در این مساله نباشد.
وی افزود: خوشبختانه مقاومت ساکنان غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی نشان از این دارد که آرمان فلسطین محور مقاومت در این منطقه خواهد بود.
نماینده مجلس اعلای عراق در ایران تصریح کرد: مردم عراق با حمایت و هدایت مرجعیت دینی از ابتدای حضور گروه‌های تروریستی صهیونیستی در سرزمین اشغالی، از برادران و خواهران دینی خود به منظور حفظ تمامیت ارضی کشور فلسطین در ادوار مختلف همچون انقلاب اسلامی مردم فلسطین، جنگ اعراب علیه اسرائیل، تأسیس سازمان آزادی بخش فلسطین و جنگ ۶ روزه حمایت خود را نشان دادند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *