0

ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی

ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی
بازدید 38

به گزارش خبرگزاری مهر، خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه کنونی در مجموع ۱۰ میلیون و ‭‭‭‭‭‭۴۱۸‬‬‬‬‬‬ هزار و ‭‭‭۳۱۵‬‬‬ نفر به این استان و مشهد سفر کردند.
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: بیشترین مسافران به تعداد هشت میلیون و ‭‭‭۸۲۰‬‬‬ هزار و ‭‭‭۷۲۶‬‬‬ نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.
وی ادامه داد: هم‎چنین تعداد ‭‭‭۷۴۷‬‬‬ هزار و ‭‭‭۹۸۴‬‬‬ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، ‭‭‭۵۴۳‬‬‬ هزار و ۴۷ نفر از طریق راه‌آهن، ‭‭‭۳۰۶‬‬‬ هزار و ‭‭‭۵۵۸‬‬‬ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.
گنابادی نژاد با بیان اینکه در استان خراسان رضوی برای میزبانی زائران و مسافران در موج چهارم سفر آمادگی کامل وجود دارد گفت: موج سوم سفر به خراسان رضوی به پایان رسیده و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات این ایام با موج چهارم سفر مواجه خواهیم بود.
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: تدارک لازم برای اسکان و میزبانی از زائران و مسافران فراهم است و قرارگاه و ستاد خدمات سفر خراسان رضوی و شهرستان‌ها همچنان فعال و در حال خدمت رسانی هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *