0

تولید نان کامل در زنجان آغاز شد

تولید نان کامل در زنجان آغاز شد
بازدید 34

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی گفت: از آغاز تولید نان کامل در ۳ واحد نانوایی سطح شهر خبر داد و گفت: به زودی در ۳ واحد سنگک‌پزی و نانوایی نیز تولید نان کامل انجام خواهد شد. وی افزود: قیمت نان کامل فعلاً همان قیمت اولیه نان است و تغییری نیافته است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: پخت نان کامل در لواش‌پزی میدان ولیعصر جنب بیمارستان ولیعصر، لواش‌پزی اسلام‌آباد ۱۶ متری سلیمان سلیمانی، لواش‌پزی گلشهر، فاز ۳ خیابان طلوع شرقی خیابان پیوند انجام می‌شود.
وی در ارتباط با خصوصیات نان کامل نیز بیان کرد: نان کامل از آرد کامل یا از آرد تمام دانه با تمام اجزای تشکیل دهنده گندم تهیه می‌شود.
زمانی یادآور شد: آردی که هم‌اکنون در نانوایی‌ها در حال استفاده بوده، بخشی از دانه گندم همانند جوانه و پوست در فرایند تولید آرد حذف شده است. در صورتی که جوانه گندم دارای ارزش غذایی بسیاری است.
وی با اشاره به اینکه در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد، گفت: مزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد چراکه جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *