0

بیشترین تخلفات خودروها در محور سربیشه و بیرجند_ قاین

بیشترین تخلفات خودروها در محور سربیشه و بیرجند_ قاین
بازدید 37

به گزارش خبر نگار مهر، اسدالله جلال زاده امروز پنجشنبه در کمیسیون ایمنی راه‌های استان بیان داشت: بیشترین تخلفات در ایام نوروز در محورهای بیرجند_ قاین و بیرجند _ سربیشه بوده است.
وی با بیان این که در بحث مسافر در ایام نوروز کاهش و در بحث وسیله نقلیه ناوگان اتوبوسی افزایش را داشته‌ایم، افزود: در تعطیلات نوروز سال جاری هم استانی‌ها بیشتر با خودروی شخصی خود به سفر رفته‌اند و کمتر از ناوگان اتوبوس رانی استفاده کرده‌اند.
جلال زاده با اشاره به این نکته که ۷۱ درصد ماندگاری وسایل نقلیه ورودی به استان کمتر از یک روز بوده است، خاطر نشان کرد: دادستان مرکز استان دستور لازم را برای ضبط شترهای سرگردان را در گذشته صادر کرده است اما مشخص نیست که چه دستگاهی باید این کار را انجام دهد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جا مسافر استان گفت: طرح عملیاتی ویژه عید فطر از سه شنبه ۲۱ تا شنبه ۲۵ فروردین در محورهای استان با توجه به افزایش ترددهای جاده‌ای اجرا خواهد شد که لازم است پلیس، دستگاه‌های امدادی و خدماتی مانند ایام نوروز در محورهای خراسان جنوبی حضور داشته باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در این جلسه گفت: با توجه به این که سازمان جهاد کشاورزی ساروان های شترهای محور فردوس_ دیهوک را می‌شناسد، باید اقدامات مورد نظر را برای جلوگیری از برخورد آنها با خودروها انجام دهد.
به گفته مودی در سال‌های گذشته همه اقدامات لازم برای جلوگیری از برخورد شتر با خودروها در جاده‌های خراسان جنوبی انجام شده اما با این وجود هنوز هم در جاده‌های استان به خصوص در محور فردوس_ دیهوک شاهد برخورد شتر با خودرو هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *