0

پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس با مشارکت ۷۰ تیم هلال‌احمر

پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس با مشارکت ۷۰ تیم هلال‌احمر
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کابوسی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: بیش از ۳۵۰ نفر از امدادگران و اعضای جوان داوطلب برای پوشش عملیاتی، ارائه خدمات بشردوستانه، پایش سلامت و جمع آوری کمک‌های مردمی به غزه در راهپیمایی روز قدس همکاری دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با اشاره به فعالیت ۷۰ تیم عملیاتی هلال احمر در سطح استان در روز قدس افزود: به‌کارگیری ۳۳ دستگاه خودرو شامل آمبولانس، موتورلانس، خودروی نجات، یک فروند بالگرد هلال‌احمر نیز در حالت آماده‌باش قرار دارد.
کاوسی گفت: تمامی خانه‌های هلال واقع در روستاها نیز در کنار راهپیمایان حضور خواهند داشت و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: حضور همه مردم در میعادگاه راهپیمایی روز جهانی قدس یعنی برداشتن گام‌های بلندتر و پیشروی در جهادی بشردوستانه که نتیجه آن افتخار شریک شدن با پیروزی مردم بزرگ غزه است.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در پایان از مردم مؤمن، روزه دار، پارسا، انقلابی و ولایی استان نیز خواست تا مانند همیشه همگام و همصدا با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی و پرشور تر از همیشه در راهپیمایی باشکوه یوم الله روز قدس شرکت کرده و ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین، کینه و انزجار خود نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *