0

دعوت شورای هیأت‌های مذهبی کشور برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت شورای هیأت‌های مذهبی کشور برای حضور در راهپیمایی روز قدس
بازدید 66

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه شورای هیأت‌های مذهبی کشور آمده است: این روزها و در شرایطی که محور مقاومت در نقطه اوج و بلوغ خود قرار گرفته و توطئه‌های شوم صهیونیست‌های خبیث در منطقه را یک به یک خنثی می‌کند، شاهد هستیم که آحاد مردم حق‌طلب، ظلم‌ستیز و آزاده در کشورهای مختلف، با مشاهده تصاویر جنایات رژیم وحشی صهیونیستی در غزه، فریاد نابودی اسرائیل غاصب و آزادسازی قدس شریف را سر می‌دهند.
شکست اسرائیل در طوفان الاقصی، به انزوا رفتن اسرائیل را در پی داشت که همزمان با فرارسیدن روز قدس اسرائیل را به رژیمی ایزوله شده و منفور تبدیل کرده که همه از صدای الله اکبر شما ملت غیور ایران در سالیان گذشته است که با شکوه بی نهایت در حمایت از ملت فلسطین در صحنه حضور یافته و باعث بیداری جهان اسلام که ملت مظلوم فلسطین را به فراموشی سپرده بود، گشته و امروز رعب و وحشت صهیونیست‌ها از این بیداری به چشم می‌خورد.
جهان اسلام بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با ابتکار خلاقانه و هوشمندانه حضرت امام (ره) برای حل مساله فلسطین و زنده نگهداشتن عشق به مسجدالاقصی، روز قدس نامگذاری شده است، بی شک به منوال سالیان گذشته مردم عزیز حضور حماسی و مشارکتی فراگیر خواهند داشت.
شورای هیأت‌های مذهبی کشور ضمن محکوم کردن جنایت‌های گستره رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی کشورمان، از امت اسلامی و ملت مؤمن و بصیر ایران دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *