0

خون شهدائی همچون شهید «امان اللهی» اسرائیل را نابود خواهد کرد

خون شهدائی همچون شهید «امان اللهی» اسرائیل را نابود خواهد کرد
بازدید 49

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری شامگاه پنجشنبه در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید مدافع حرم «حسین امان اللهی» طی سخنانی با بیان اینکه امیر المومنین (ع) درس استقامت، مبارزه و جهاد در مقابل دشمنان را به فرزندان خود آموخته است، گفت: امروز فرزندان حضرت در سوریه، عراق و غزه از خودشان استقامت نشان داده و صحنه را خالی نمی‌کنند.
امام جمعه اسلامشهر ضمن دعوت از همه اقشار مردم این شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمائی روز جهانی قدس گفت: جمهوری اسلامی یک برنامه راهبردی برای نابودی رژیم صهیونیستی دارد.
وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اسرائیل یک غده سرطانی است و این غده باید از صفحه روزگار محو شود.» اضافه کرد: خون‌های مطهر شهدائی همچون «شهید امان اللهی» این غده چرکین را از منطقه و صفحه روزگار محو خواهد کرد.
برقراری نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را حتمی دانست و گفت: اسرائیل نابود خواهد شد زیرا این وعده حق خداوند است، قطعاً رژیم منحوس صهیونیستی به برکت خون شهدا سیلی سخت و محکمی خواهد خورد.
وی گفت: قطعاً پرچم مقاومت در همه قله‌های جهان به اهتزار درخواهد آمد و باطل از بین خواهد رفت.
امام جمعه اسلامشهر با بیان اینکه هرگز در اراده جبهه مقاومت برای مبارزه با صهیونیست‌ها خللی ایجاد نخواهد شد، گفت: صهیونیستی‌ها فکر می‌کنند با شهادت چند تن از عزیزانمان ما را نابود خواهند کرد اما نمی‌دانند که امثال زاهدی‌ها همیشه به دنبال شهادت بوده اند و از امیرالمومنین (ع) شهادت خود را درخواست می‌کردند.
وی گفت: صهیونیست‌ها در خیال خام خود تصور کردند، با این اقدام جمهوری اسلامی را به انزوا می‌کشانند، اما جمهوری اسلامی که در عرصه بین الملل محبوب بود دوباره محبوب تر شد زیرا مشخص شد که دشمنانش هیچ قوانین بین المللی را رعایت نمی‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *