0

روز قدس نماد اتحاد ملل مسلمان است

روز قدس نماد اتحاد ملل مسلمان است
بازدید 43

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس پیامی را صادر کرد و در آن نوشت: بنیان مستحکم «روز جهانی قدس» که یادگار بی نظیر حضرت امام خمینی رضوان الله علیه در دفاع از حق مسلم ملت مظلوم فلسطین است، در طول سال‌های گذشته و همواره در پرتو رهنمودهای حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و همراهی مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی چنان پایه‌ریزی شد که بحمدلله تبدیل به نماد اتحاد ملل مسلمان و حتی آزادی خواهان غیر مسلمان علیه ظلم ستمگران جهانی و غاصبان کودک کش گردید و هر ساله بر عظمت و گسترش آن افزوده می‌شود.
وی در این پیام تاکید کرد: امسال نیز در شرایطی که خوی ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی بروز و ظهور یافته و با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه منجر به شهادت تنی چند از سرداران، سربازان و مستشاران نظامی کشورمان شدند.
امام جمعه بسطام بیان کرد: همه این حملات وحشیانه به مردم مظلوم غزه و کنسولگری کشورمان در سوریه از ضعف درونی این رژیم جعلی برخاسته و زبونی آن‌ها را بیش از گذشته هویدا ساخته است، شرکت گسترده ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم انقلابی پرور بخش بزرگ بسطام و لبیک به تدابیر خردمندانه مقام عظمای ولایت، مسیر ظلم ستیزی و حذف کامل رژیم صهیونیستی و رد پاهای استکبار خونخوار از منطقه غرب آسیا را مهیاتر از قبل خواهد کرد. ان شاء الله.
رضوی نسب افزود: اینجانب از عموم مردم مسلمان خاصه مردم شهیدپرور بخش بسطام جهت شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت می‌کنم و امیدوارم این حرکت مردمی که در راستای اندیشه مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام است مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *