0

جنگ افروزی رژیم صهیونیستی دامن خود آنها را می گیرد

جنگ افروزی رژیم صهیونیستی دامن خود آنها را می گیرد
بازدید 36

صدیف بدری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نتانیاهو با جنون تمام در حال خلاصی خود از مهلکه غزه است و به همین خاطر به کشورهای همسایه به ویژه سوریه و لبنان حمله می کند تا اسباب نزاع و جنگ تمام عیاری را در منطقه فراهم کند.
وی حمایت بی چون و چرای آمریکا را از جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه یادآور شد و خاطرنشان کرد: سران استکبار می دانند که تنها در صورت تشدید بحران در خاورمیانه است که می توانند برای خود تنفسگاهی ایجاد کنند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود همه این شرارت ها و قتل عام مردم مظلوم غزه بسیاری از کشورهای منطقه در حال تامین نیازهای رژیم غاصب صهیونیستی هستند که باید در این جنایت ها آنها را نیز شریک دانست.
بدری ادامه داد: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و به یقین پیروزی حقیقی با ملت فلسطین در تحقق آرمان قدس شریف است.
وی بیان کرد: خود انگلیس و آمریکا به تولید مثل رژیم کودک کش اسرائیل در منطقه کمک کرده اند و در کنار آن سران مرتجع عرب نیز پشتیبانی های لازم را از این جلاد روزگار انجام می دهند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غده سرطانی صهیونیسم نابود شدنی است و به یقین وعده الهی در پیروزی مظلومان و مستضعفان بر مستکبران عینیت پیدا می کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *