0

راهپیمایی روز قدس عظمت انقلاب اسلامی را به رخ کشید

راهپیمایی روز قدس عظمت انقلاب اسلامی را به رخ کشید
بازدید 35

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو در این پیام که شامگاه جمعه منتشر کرد، آورده است: حضو پرشور و حماسی مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس جای قدردانی بسیار دارد.
وی خاطرنشان کرد: بی تردید این حضور عظیم و حماسی مردم فهیم و ولایت مدار استان اردبیل که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای صورت گرفت، نشان از حرکت در مسیر انقلاب و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب بود و با حضور گسترده و بی نظیر خود عظمت اسلام و امت اسلامی را به رخ جهانیان کشانده و مایه ناامیدی و ترس دشمنان شدند.
رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: روز قدس فرصتی است تا قدرت، ابهت و صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید.
کثیرلو اظهار کرد: اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان از حضور پرشور آحاد مختلف مردم ولایت مدار استان اردبیل، خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولین و کارکنان تشکیلات قضایی استان که در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در صحنه حضور یافتند، تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منان، اقتدار و سربلندی روز افزون نظام و کشور امام زمانی جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و عمر باعزت برای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نابودی رژیم صهیونیستی را مسئلت دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *